Ja då är det Nyårsafton då!!!!


Oj, oj, oj vad detta år har gått fort och vilket händelsrikt år det varit både i negativ och positiv bemärklse. Det jag har kommit fram till är att jag har fått många värdefulla insikter detta år pg av att det hänt många jobbiga händelser för och runt mig. Naturligtvis så har det även funnits positva händelser under året jag har ju  bl a varit till utlandet två gånger och resan till Tomteland med barnbarnen var otroligt värdefull för mig.
Insikterna har varit många och detta gör att jag nu har förmågan att välja andra vägar än de jag tidigare valt, men även min tillit har blivit mycket bättre nu än tidigare, detta är lite av det som hänt med mig i år. Jag har aldrig tidigare brukat fundera tillbaka på året som gått men när jag började göra det i mitten av december så förstod jag det positiva i det, för då insåg jag att jag utvecklats ytterligare som person. Så nu ser jag fram till år 2008 ett nytt år med 365 dagar och varje dag får jag chansen till en ny möjliget och förmodligen en ny lärdom som leder till personlig utveckling. Det är härligt tycker jag!!!
Framförallt värt att skåla för, eller?


ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes


Nu är det dags att säga god natt.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Absolut värt en skål! Skååål!!! Önskar Dig ett gott nytt år!!! Kraaaam!!!

2007-12-31 @ 07:37:21
URL: http://ulla67.blogg.se
Postat av: Junitjej

SJälvklart är det värt att skåla!
~Jag vill önska dig ett riktigt gott nytt år och jag vill tacka för alla trevliga kommentarer jag har fått av dig!~

2007-12-31 @ 08:49:43
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: marie

skål, och gott nytt år

2007-12-31 @ 10:07:55
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0