Annandag Jul

image197
Lite så här känner jag mig idag.

Ja snart är denna jul till ända också och det är bara några få dagar kvar på detta år, 2007. Jag sitter här med hårfärg i håret och lyssnar på julmusik spelar skivan där min favorit låt finns  "Låt mig få tända ett ljus".
Ooopssss! glömde färgen i håret, skrattar, ännu en gång. Datorns fel eller??? ;).
Idag tänker jag klä på mig i alla fall för att åka till Bollnäs, bjuden på mat hos dottern. Få se om de ringer från jobbet och jag ska jobba, fast helst skulle jag nog vilja vara ledig.
Det är nog dax att börja göra sig i ordning nu så jag inte blir sen till maten.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Helen

Tackar :) Vi blev verkligen nöjda med granen.
God Fortsättning på julen :) Hoppas ni haft det trevligt. Det blir nog bra med hårfärgen endå, hoppas jag hehe.
Ska snart till föräldrarna på middag o träffa alla syskon med familjer, ska bli kul.
Kramar

2007-12-26 @ 14:27:39
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Runeadele

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-08-27 @ 09:37:02
URL: http://runeadele.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0