Det blev Cypern


Allt brukar ordna sig om man har tillit och det brukar jag ha i de flesta situationer. Men igår gick musten ur mig totalt förmodligen för att jag sett fram emot denna resa sedan jag kom hem från Sicilien. Jag har jobbat mycket hela sommaren för att jag skulle kunna åka nu igen. 

image6

Så här såg min natt ut ska jag, ska jag inte, ska...............

RESULTATET:

På måndagmorgon åker jag, blir borta två veckor. Gissa om jag ska ha semester då och njuta av livet!!!!!
Den här gången hoppas jag att jag är utvilad och inte trött när jag kommer hem.
När jag var till Sicilien på försommaren var jag borta bara en vecka och jag var tröttare när jag kom hem än när jag åkte trots att jag bara åt gott, sov, solade och badade samt strövade omkring i den vackra staden Cefalu. Alltså tidiga kvällar inget partande och festande, ligger inte riktigt för mig. Förmodligen hann jag bara varva ner men inte vila ut, jag bestämde mig då för att nästa gång jag åker ska jag vara borta i två veckor och nu blir det så.

Kommentarer
Postat av: malin

Jag önskar dig en riktigt trevlig resa. Den här resan är du väl värd =) puss och kram

2007-08-16 @ 15:00:07
URL: http://malinshorna.blogg.se
Postat av: Mija

Får jag länka till dig hos mig eller vill du "va ifred" ?

2007-08-17 @ 00:53:22
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Christina

Det är OK om länkar.
Puss o Kram
Vi ses snart

2007-08-17 @ 10:28:51
URL: http://mammastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0