Tragiskt......

Varit på Crusing

Tyvär inga bilder, men när jag står där och och tittar kommer två tonårsflickor och går förbi mig och den ena tjejen säger till den andra "och morsan är alldeles plakat hon" alltså hon hade druckit för mycket. Klockan var då före 21.30 så tragiskt tycker jag att det är hur många gånger hade den tjejen varit med om det.
Det bara vände sig i mig och tankarna började snurra.

När jag kommer hem är det Den gröna milen på Tv och jag blev så känslomässigt berörd det kändes som att det blev bara för mycket helt enkelt. Har sett den förr men inte reagerade jag då som jag gjorde nu, ja tårarna rann 
Hade tänkt gått ut på Långnäs och dansa men gick hem i stället för jag har lite ont i ryggen och nacken och det är väl inte det bästa att dansa då.



Tankekorn

Välsigna något så välsignar det dig.
Förbanna något så förbannar det dig.
                           Emmet Fox
   


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej

2010-08-01 @ 12:44:15
URL: http://isabellasstankar.blogg.se/
Postat av: Lena

Tyvärr finns det nog många barn som har packade föräldrar. Ingen speciell bra förebild.

Man får hoppas att dessa barn har vänner de kan ta hjälp av när det är jobbigt.

//Lena

2010-08-01 @ 18:23:21
URL: http://bloggissoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0