Sommar!!!!

Lite sommar bilder från mitt jobb

Mitt jobb ligger på enderbart vacker plats och jag slutar aldrig att förundras.
Tänk attnkomma ut på morgonen och det är helt lungt och stilla oc se den vackra naturen känna dofterna som naturen har att erbjuda samt höra all fågelsång. Fast det är fel att säga att det är bara på morgonen för i lördagskväll upplevde jag samma sak.

Bilderna är tagna med mobilen så de ar lite bleka tycker jag, men men ;)) 


Den här doftar helt underbart när man går förbi den



Vita nyponrosor är ju bara så mmmm..... och lika doften



Köket håller på att byggas om så det är lite kaos, men det är inte bara nackdelar kan jag säga.
Ganska intressant hur man kan hitta lösningar på det mesta.

Tankekorn

Ingen-
inte ens poeter -
har någonsin kunnat mäta
hur mycket hjärtat
kan rymma.
Zelda Fitzgerald


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0