Äntligen.......

Har haft huvudvärk av och till nästan en vecka

Puhhhh....... men idag fick jag massage av min bror, jisses vad ont det gjorde men det var det värt för nu har jag ingen huvudvärk. Nu är det bara att ta det lungt ovh vila så det får läka de som blivit upprört i musklerna.
I går låg jag nästan hela dagen och bäddade ner mig kl 19 för jag kunde inte titta på Tv pga att jag blev illamående när jag tittade.

Tog mig en prommenad till min bror och hans fru det var riktigt skönt ute. I dag blev det så påtagligt vad nära jag har till min familj numera, jag har ju alla inom gångavstånd, en fördel för mig som gillar att vara ute och prommenera.

I dag fick det bli en bukett av mina älsklingsblommor denna årstid



Vita förståss

Det är sällan de vita tulpanerna finns, men idag fanns de härligt!!!

Tankekorn

Känslor är ovärdeliga redskap
för att kunna mogna som
människa. Utan våra känslor
kan vi heller inte veta vem vi är. 


Kommentarer
Postat av: Anna tassar in

Oj mmmmm men du lite massage gör skillnad...himmelska du som gilla vita blommor precis som jag..jag känner att jag blir väldigt glad i dig..:)

2010-01-16 @ 20:16:52
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Din son

Tycker du att du har gångavstånd till mej med? Hahahaha....



Kram morsan

2010-01-16 @ 22:41:00
Postat av: Svar till min Son

Klart det är bara jag har lite tid på mig!!!! Men det känns som om jag har dig nära jämt ändå för du är ju ALLTID i mitt hjärta, älskade unge ;))



Kram sonen

2010-01-16 @ 23:05:15
Postat av: Carina

Huvudvärk i en hel vecka, hemska tanke, räcker med 1 timme för att jag ska gnälla och förpesta för omgivningen!Men du toppen att det gick över med massagen du fick av brorsan!

Kram Carina

2010-01-17 @ 09:23:33
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Lena

Så bra att din bror kunde ge dig massage.

Själv går jag en gång i månaden på massage. Men jag tycker aldrig jag blir helt bra i nacken den är alltid stel och öm. Det tom knastrar om den ibland.

Hoppas du får en bra söndagskväll

//Lena



2010-01-17 @ 14:14:51
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Ulla

Vad skönt att du blev hjälpt av massagen. Tulpaner denna årstid är oxå mina favoriter. De minner om en årstid som jag tycker allra bäst om...våren!

2010-01-17 @ 15:00:54
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0