Något spökar

Undrar om jag fått magkatarr

Har nämligen varit konstig halsen och ner mot magsäcken, det bara kom hux flux. Det känns som om jag har svalt något fel fast jag inte ätit något och rapar konstigt känns som om jag svalt massor av luft fel och ska rapa upp den. Funderade ett tag på om sköldkötteln börjat spöka igen men när jag började rapa uteslöt jag det.
Fast det känns inte riktigt som magkatarr heller för det har jag haft förrut.
Men det ger väl sig hoppas jag.

Annar går jag som i väntans tider, väntar på svar från försäkringskassan, A-kassan och väntar på papper att fylla i från försäkring om lånen. Men det är bara att ta fram det stora tålamodet det och *le*.



Här var det vår och nu är det höst tiden bara rusar iväg

Tankekorn

En del är vackra när de dör,
Men det säger ingenting om livet
Sonia Alden
 


Kommentarer
Postat av: Christina

Inget är som väntans tider.Har också lite problem med magen, men jag tror att det är nerverna som spökar.

Ha en skön dag

2009-09-30 @ 11:04:34
URL: http://grandmother.blogg.se/
Postat av: Mia

Hoppas verkligen att det blir bättre...inget vidare att ha bråkig mage! Kram!!!!

2009-09-30 @ 19:38:03
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: soffie tittar förbi

usch hoppas det gett sig nu,jobbigt när man känner så,

Kloka ord å hoppas papprena snart är klara det verkar som det alltid går med snigelfart på dessa myndigheterna,

må bäst

2009-09-30 @ 21:24:53
URL: http://soffie69.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0