Helg och ledig

Ledig helg!!!!!!

Jag uppskattar varje helg jag är ledig kan jag säga.



Hoppas nu på fint väder

Jag ska nämligen till Gröna Lund fram och tillbaka i helgen.

Nu har jag suttit och försökt med en bild på photoshop i ett par timmar och sedan när jag ska lägga inden på bloggen så går det inte, tror ni att jag blev arg eller......,
När jag har med människor att göra har jag ett stort tålamod men när det gäller teknik då är mitt tålamod dåligt. Jag blir helt enkelt fruktansvärt irriterad när det inte fungerar, men det är väl bara att försöka ige någon annan dag.

Tittade på filmen - I Taket lyser stjärnorna - på jobbet en kväll den här veckan.
Jag grät och grät och gr................... en tonårsfilm som var väldigt bra.
En film jag verkligen kan rekommendera! Även om du inte är tonåring.
Den handlar om en 14 årig tjej och hennes mamma har cancer, jag tror inte jag behöver säga mer.

Tankekorn

När vi har ett mål i livet kan det gå bättre eller sämre
beronde på vilken väg vi väljer för att nå fram
och sättet vi gör det på

Kommentarer
Postat av: Mija

Oj, den filmen vill jag se..

Fast det är väl en gråta-film antar jag, så jag kanske borde avstå ändå..



:)



Ses i helgen.

Pussåkram

2009-06-13 @ 00:03:26
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Lena

Det är inte så lätt med teknikens värld.

Ha en bra helg

2009-06-13 @ 10:19:55
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0