Oj snart är det nog.......

Vårflod här bara -9 =))
Eller så är det som vanligt lungnet före stormen......skrattar..... det blir nog bra ska ni se ;)))

Leeeeeedig i fyra dagar inte illa eller hur!!!!!

Idag har jag haft en sån där dag, när jag bara läst och läst och läst.....skrattar....
Hade beställt en bok för 1½ vecka sedan och jag fick den i måndags, började läsa lite då. Sedan har jag bara längat till jag kan fortsätta och idag var en utmärkt dag för detta........
Kan man kalla det för egen kvalitetstid kanske???? =)))

I morgon ska jag upp till R K en sväng på dagen, på söndag kliver jag av som ordförande, bara såååå skööönt ska ni veta. Den sista tiden har jag bara väntat på den dagen och nu snart är den här.

Jag är kvar i min utbrändhet men det har lättat en hel del, naturligtvis måste jag tänka mig för. I går när jag kom hem efter ett dygns jobb var jag helt slut och somnade tidigt. Det är tur att jag lever själv så ingen annan behöver bli lidande. 



Tankekorn

Jag fick livlusten tillbaka
när jag upptäckte att meningen med livet
är den mening jag själv ger det.
 


Kommentarer
Postat av: soffie

så kloka å sanna ord,

Undrar hur mycket vatten det kommer bli av allt snö,Här snöar det igen suck,

kramen

2010-02-25 @ 21:49:54
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Anna ..dansar in

Mmmm du livet är trixigt..det gäller att hålla näsan ovanför ytan..och snart ska du se att du flyter igen som en kork..mmm man får göra jobbet själv..så är det..allt gott önskar jag dig..härligt att du har RK som engagerar..

2010-02-25 @ 22:27:59
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Mija

Önskar dig en trevlig lång ledighet! Vill ha fin väder, men de har lovat ännu mera snö, vi får väl se hur det blir.

2010-02-25 @ 22:50:41
URL: http://plogflickan.blogg.se/
Postat av: kats

Så klokt så..

Så skönt att du kliver av... bara att gå och vänta gör ju att man blir less.

Alltid svårt att sätta gränser de dagar man mår bra och tycker a tt allt är toppen och att man har hur mkt ork som helst. Man glömmer bort att man inte känner sig så alltid......Man får försöka lära sig säga nej och sätta gränser även när man mår bra.



Må så gott

2010-02-27 @ 08:58:06
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0