Trött.....

Trött så in i ja, jag vet inte vad

Ledig dag sov till 11 idag, blir så irriterad på mig  själv.
Men bullbak blev det i alla fall idag!



Idag när jag stod och bakade bullar så funderade jag på varför får jag bara 80 bullar ibland och ibland blir det över 100 trotts att jag barkar på 1 liter varje gång. Jag kom på svaret när bullarna var gräddade, för innan de var gräddade så såg de lika stora ut som vanligt men när det gräddats så var det större. Vilket enkelt svar hahaha...
Idag använde jag råsocker i mina bullar ska ju vara nyttigare det. Bara och hoppas att de blir omtyckta i alla fall, själv har jag inte smakat dem eftersom jag sällan äter fikabröd. 
 
Tankekorn

Don't let what you can't do interfere with what you can do
Paulo Coelho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0