Trött på mig själv

Förstår inte!!!!

Jag är bara så hopplöst trött på morgonen!!! Idag skulle jag kliva upp i tid för att ta en motionsrunda eftersom jag börjar jobba 15.30 idag. Meeeeen vad gör jag, jo sover till nästan 11, jag har varit vaken av och till och skulle bara dra mig men somnat om varje gång. Har varit sån här en vecka ungefär och jag blir ordentligt irriterad, förmodligen så är det väl så att jag behöver sömnen just nu. Det är väl bara så att jag får omdisponera mina motionsrundor till dagar jag är ledig eller ta dem på kvällstid.
I morgon kväll ska jag i alla fall på buggkurs och då blir det ett rejält motionspass på 2½ timme.



Den här får lysa upp en gråmulen dag.

♥ Men i mig lyser den redan ♥

  Tankekorn

Drömen är själens näring,
liksom maten är kroppens näring.
Drömmen får näring av äventyrslusten och glädjen i att söka.
Paulo Coelho


Kommentarer
Postat av: christina

Vad är det som händer i ditt liv, nyfiken.

2010-10-05 @ 17:17:37
URL: http://grandmother.blogg.se/
Postat av: Anna ..dansar in

Oj som det kan bli...jag flyger ur sängen jag..det passar mig liksom..för när jag väl står på benen ja då..är jag så pass pigg..:)



Mmmm motion är härligt..att dansa är ju perfekt ..roligt samtidigt som flåset blir bättre..

2010-10-05 @ 19:55:06
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Lena

Ha en bra fortsättning på veckan.

//Lena

2010-10-06 @ 19:09:20
URL: http://bloggissoder.blogg.se/
Postat av: kats

Mkt snygga stövlar du köpt :D



Tror att när man känner sig trött och "sliten" så går det lättare över om man snabbt accepterar att ma när tröttt och måste vila. Det blir så seglivat annars tröttheten. I allarfall på mig. Accepterar jag en eller ngr dåliga dagar och tar det lite lugnare så vips kommer orken och farten tillbaka än om jag prejar mig ändå... Nu var surrmaja i farten men hoppas du förstår :D

Kram och må gott

2010-10-07 @ 07:21:01
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0