Buggkurs igår

Igår kväll var det buggkurs....

De gillar jag verkligen och det vet ni som följt min blogg ett tag. Igår var det mycket snurr och det har det varit förut också men den här gången blev jag plötsligt snurrig och illamående så jag var tvunget att avstå slutet, de är inte jag de inte!!! Mådde inte alls bra när jag gick hem och väl hemma insåg jag att det var bara att gå och lägga sig, inget annat allternativ var tänkbart kan jag säga. Så mitt sänggående var kl 20.00 igårkväll och jag har sovit hela natten. Det är väl egentligen inte så konstigt eftersom jag hade en oplanerad vaken natt på jobbet natten innan. Undrar om det är det som påverkade mig i buggen igårkväll också eftersom jag aldrig tidigare känt av att jag blivit snurrig och illamående då jag buggat. Idag vaknar jag med en rejäl huvudvärk :((((( och det blir inget jobb idag och det är inte bra, men men det är smällar man får ta de.

Det blir en dag i sängen och i tystnad kanske lite musik på sen eftermiddagen om värken börjat ge sig då.



Den här natt o dagen hittade jag för ett par veckor sedan när jag var ute på min motionsrunda

Tankekorn

Det är nödvändigt att ta risker,
följa vissa vägar och avstå från andra.
Ingen kan göra att val utan att känna rädsla.


Kommentarer
Postat av: Mia

Vännen, jag hoppas verkligen att det går över..stor varm kram till dig govännen!

2010-10-07 @ 19:18:15
URL: http://www.matmia.blogg.se.se
Postat av: Maria

Hej Christina! Vad roligt att höra från dig. Jag är inte så aktiv med bloggandet numera så det är sååå bra när andra hör av sig.

Kul med bugga men synd att du blev dålig. Hoppas att det bara var för att du var trött så bättre lycka nästa gång.

Krya på dig!



KraM

2010-10-07 @ 20:24:25
URL: http://kramaria.blogg.se/
Postat av: soffie

nej va jobbigt att du fick så ont i huvet,

kloka ord,

å va söt liten blomma,

kram å hoppas du mår bättre nu,

2010-10-07 @ 22:24:37
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Carina

Händer att jag har sömnlösa nätter också och då är hela dagen efter förstörd.

Inte konstigt egentligen, känner mig nästan lite

bakis såna dagar!

Sömnen är viktig för att fungera!

Kram Carina

2010-10-08 @ 08:33:42
URL: http://skalet2001.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Läste vad du skrev i Bettans blogg. (Elisabeths i umeå)

Du finns inte år som går att räknas hur sorgen tar sig uttryck. Har själv en sambo som har alzheimers. Man får sörja en människa som inte gått bort o det tar år innan du får sörja på riktigt. Ja han eller hon dött :-(

Har tyvärr inte läst din blogg, såga bara din kommentar hos Bettan.

Men om du vill får du gärna maila till mig på [email protected]



Kram micke.

2010-10-08 @ 23:56:23
Postat av: Margit

Så tråkigtatt du blev så yrslig..och inte kunde vara med..

Önskar dej en trevlig helg och hoppas att du piggar på dej!!!

Kram vännen!!!!/Margit

2010-10-09 @ 02:04:07
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0