Fredag kväll

Nästan utan röst,
trött, rastlös, känner mig ledsen, illamående och ensam......


Förstår inte alls varför jag känner mig så här?????
 
För det finns absolut ingen anledning egentligen, mer än att jag är i stort sett utan röst och har varit så sedan igårkväll. Men jag har jobbat idag och det har faktiskt varit rätt påfrestande när man ska göra sig hörd.
Kan väl ärligt erkänna att jag var helt slut när jag åkte hem från jobbet idag. 
Det är länge sedan jag kände mig så här kan jag säga, men det går väl över som allt annat.



Jag som älskar vita blommor

Tankekorn

När man väl sett den strålande lyckan
i ansiktet hos en person som är älskad,
vet man att människan inte kan ha
någon annan uppgift än att väcka ljuset
i ansiktet hos dem runt omkring henne.
Mitt i den djupaste vintern lärde jag
mig äntligen att det inom mig
låg en odödlig sommar.
                          Albert Camus


Kommentarer
Postat av: Margit

Gomorron Christina!!!

Inte roligt att vara utan röst...då blir vi ju inte hörda...

Fina bilder du tagit med mobilen!!!

Önskar dej en trevlig helg!!

Kramen vännen!!!

2010-07-10 @ 07:58:40
URL: http://margitholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0