Helgen har varit lungn


I lördags träffade jag den söta lilla krabaten



Jag har jobbat med hans mamma Pernilla



Emma och Johan

Emma var på besök hos mig i helgen tyvär så blev hon sjuk på lördagkväll, jag hoppas att jag klarar mig.
 
I kväll har jag varit på buggkurs såååååå kuuuuuuuuul det var min fjärde gång och på slutet gick det riktigt bra måste jag säga. Det beror ju mycket vem man dansar med också hur det går att dansa vissa män är jättetydliga och har rytmen i kroppen och då går det jättebra men en del har inte kommit igång riktigt än. Själv kan tycker jag att det känns svårt ibland med en viss sväng kommer inte ihåg vad den heter, men det löser sig säkert det också så småningom. Jag får en riktig energikick i alla fall av att göra något som jag tycker är roligt, som tur är så är min ischias lite bättre så jag spänner mig inte av det i alla fall.

Tankekorn

När du gör en rutinmässig sak på ett annorlunda vis
låter du en ny människa växa inom dig.
                                         Paulo Coelho


Kommentarer
Postat av: Christina

Jag älskar också att dansa, kan tänka mig att man får mycket energi. Och det är ju så mycket roligare än att gå på gym o jogga. Skönt att din rygg är bättre.

2009-10-12 @ 07:44:44
URL: http://grandmother.blogg.se/
Postat av: Mija

Bebis!!!!!

:)



SKönt att det gick bra att bugga trots ichiasproblemen..



Här kommer kramar från oss!!

2009-10-12 @ 09:56:03
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Lena

Så söt bebisen är.

Ha en bra vecka.

//Lena

2009-10-12 @ 19:59:04
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Carina

Jag tror att man nästan måste ha en glädjegrej att längta till i veckorna, känns toppen!

Jag har ju yogan varje onsdag som jag längtar till!

Dansa ser så kul ut men jag har noll koordinatioen, lyckades inte jobba bort alla reflexer som liten vilket jag brukar skylla på ;-)

Kram Carina

2009-10-12 @ 22:04:10
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0