I dag blev det

Jag åkte till Gävle igår
och sov över där till idag. Sov hos sonens familj fast han var inte hemma, men jag fick mysa med Mija, Adam och Ida eftersom jag jobbar så mycket hinner jag inte träffa dem så ofta tråkigt nog. I stort sett alltid när jag sover borta så brukar jag inte kunna sova första natten, men när jag sover hos dem och får sova i Idas säng, vilket jag gjorde i natt , sover jag så himmla skönt. Jag har inte ens hört att de var in till mig tre gånger på morgonen, så jag var pigg och utvilad i morse.
 I dag var jag och Mija ut till Valbo för att titta på Tv appareter men det blev att jag åkte hem och köpte en Tv här hemma innan det var färdigt, eftersom priset var detsamma känns det bättre att köpa en Tv här hemma så det är lättare med sevicen om det skulle bli något.

I morgon ska jag bara njuta av ledigheten.


Tankekorn

Tänk om våld och aggression
bara är ett rop på kärlek, närhet 
och ömhet? Vi lever inte i ett
överflöd så lnge det är brist på
kärleksfulla känslor.

Kommentarer
Postat av: kats

så sant så sant...



ha det så bra.

2009-03-28 @ 13:40:14
URL: http://kats.blogg.se/
Postat av: Mia

Mmm, en värld utan kärlek och empati är en fattig värld....

Kram till dig!!

2009-03-29 @ 06:58:45
URL: http://matmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0