Hur dum får man va???

Frågan ställer jag till mig själv

Jag har nämligen varit och tittat på tv apparater idag, hittade en tv tror ni jag köpte den NÄE fick beslutsångest när jag skulle betala och bokade den för att hämta den till veckan. JAG I ETT NÖTSKAL nu och jag blir såååååå arrrg på mig själv varje gång jag gör det. Det har hänt fler än en gång sedan jag började med att reparera min lägenhet, min dotter undrade vad jag höll på med ett tag så till slut ruskade hon bara på huvudet åt mig när jag bytte tapeter precis innan de skulle sättas upp. Det är inte riktigt jag för jag brukar veta exakt vad jag vill ha. Så nu sitter jag här utan TV ikväll igen men jag får väl blogga istället. 

Kom att tänka på ett tidigare inlägg jag gjort om drömprinsen när jag såg den här bilden, *skrattar*
kunde bara inte låta bli.

zwani.com myspace graphic comments
Myspace Funny Picture Comments >
Myspace Funny Picture Comments

Tankekorn

Livet är det enkla.
Trötthet kommer av år av sökande
efter något som man inte vet vad är
Paulo Coelho, Elva minuter



Kommentarer
Postat av: Carina

Marknaden var underbar...du skulle ha varit där så slapp du vela...så dags att säga nu :/

Väntar man på något gott kan man inte vänta för längen sägs det också ;)

Go natt

2009-03-21 @ 23:09:55
URL: http://goldiesmatte.blogg.se/
Postat av: Mia

L Jag har den bilden i min bildbank, men tänkte vänta med att lägga ut den tills jag börjar skramla... :-)

Jaaa du Christina, den perfekte mannen existerar nog inte, kanske vi får ändra våra sökkriterier lite...hur det nu ska gå till...

2009-03-22 @ 06:26:10
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Ulla

Du vet väl att du kan se på tv genom datorn. Ett alternativ till du har bestämt dig för vilken tv du vill ha.

2009-03-22 @ 19:02:42
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0