Yes, Yes, Yes

I morgon åker jag till GÄVLE!!!!!

För att ha några dagar med min sons sambo Mija och barnbarnen. Tänker ta med mig assistenten och baka bullar med barnen, jag längtar så det sprakar i hela mig.

Jag har varit på Röda Korset idag efteråt var jag till en vänner och vi tog en tur till Orhalla i kvällj för att lyssna på Jerry Williams. Biljetterna var slutsålda för länge sedan men vi hittade en plats utanför där vi kunde lyssna och se honom.
 I kväll var det vacker väder men ifjol när jag var dit och lyssnade på Jill Jonsson spöregnade det under hela uppträdandet, då hade jag köpt biljett. Men det gick det också, trots att jag hade regnkläder på mig så hade jag blivit blöt mest om fötterna för det droppade ner från kläderna på dem, bilen var parkerad på en åker och gissa om det var lerigt där när föreställningen var slut och man skulle åka därifrån.



Många båtar var det där ikväll

Tankekorn

När du skrattar
dansar din själ.
                    Lina

Idag har det känts som min själ dansar, fast jag har ju inte skrattat hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får några härliga härliga dagar! Ta hand om varandra. Kram.

2009-08-01 @ 06:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0