I går kväll

Tänk om någon sett mig



I går kväll när jag hade lagt mig fick jag för mig att jag skulle lyssna på musik, det är tur att det finns hörlurar. Jag misstänker att annars så hade mina grannar inte blivit så glada. Där ligger jag i sängen och kommer på mig själv att jag lyssnar med hela kroppen, jag nästan dansar i sängen, hur knäpp får man va??? Precis hur man vill naturligtvis och eftersom ingen ligger bredvid mig så spelar det absolut ingen roll alls, skrrrraaatttar. Jag tror jag somnade med ett leende på läpparna och vaknade med de i morse.

I dag ringde de från firman där jag köpt mitt köksgolv och sa att jag fick komma och hämta ett nytt. Det var positivt och en bra start på dagen.

Det finns ett område i mitt liv som tar väldigt mycket energi och kraft av mig av mig just nu. Därför har jag bestämt mig för att sätta ner foten regält och tala om vad jag tycker och tänker. Antingen bär det eller så brister det och brister det så finns det säkert andra vägar att gå för mig. Det är inte värt att ha huvudvärk varje gång jag ska in i det här området inser att då är det bättre att gå vidare till något annat, visst jag kommer att få göra ompioritenigar i mitt liv men det är det värt.

Förutom det här området så känns mitt liv väldigt positivt just nu.

Tankekorn

Erfarenhet gör att du känner igen
ett misstag när du gör om det.


Kommentarer
Postat av: Pialotta

Bra tänkt Christina.. så där försöker jag oxså. Man måste banne mej säja ifrån och stampa i takt eller otakt emellanåt. Man kan inte bära på den där tunga stenen i all evighet:-)

Kram på dej.. så kul du börjat blogga igen.

2009-01-15 @ 17:58:12
URL: http://kafferasten.blogg.se/
Postat av: Mija

Oj, det där var kryptiskt men jag tror att jag förstår.. Längst där inne brukar man hitta de bästa svaren, och det är antagligen där du har funnit dina.. Lita på dem.



Varma kramen från oss i ett svinkallt Gävle.. brrr.

2009-01-16 @ 16:36:33
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Ulla

Vad härligt det lät det där med att dansa med hela kroppen. Liggande! En konst jag inte tror många behärskar L Önskar dig en skön söndag!

2009-01-18 @ 08:39:24
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0