I dag blev det.....

Ja i dag blev det en härlig promenad i SOLEN.



Klev upp rätt tidigt i morse för att jag skulle följa min dotter till affären, det var kallt men ändå skönt ute. Lite senare gick Dennis och jag till stan för att hämta en bok åt honom som han fått presenkort på i julklapp, boken var slut då. Solen sken så jag bestämde mig för att gå en promenad det blev runt Varpen och sedan till Mobackes där jag åt sopplunch, jag kom nämligen på att jag inte ätit frukost när jag var ut och gick så det passade bra att gå dit. Gott var det, en grön krämig soppa med räkor och en ostsmörgås till. Sedan bar det av hemmåt träffade på min mamma efter vägen så vi gjorde sällskap sista biten.

Jag tycker verkligen att det är härligt med vinter sådana här dagar när det är lite kallt, snö på marken och solen skiner. Behöver bara köpa mig ett par överdragsbyxor för det är lite kallt att bara ha jeans på sig när det är så här kallt.

I kväll blir det att heja på Hanna och hennes kör från Bollnäs i körslaget

Tankekorn
Vi är alla i rännstenen,
men några av oss
riktar blicken mot stjärnorna
                     Clearwater

Kommentarer
Postat av: Carina

En av många orsaker till att jag flyttar uppöver igen, jag saknar vintern!

Nu verkar det vara dåligt med såna även i Gävle men bättre än här iaf :-)

2009-01-10 @ 22:28:55
URL: http://skalet2001.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0