Höll tummarna

För Nina Söderkvist
Men tyvär gick det inte så bra för henne. Hon får den här rosen i alla fall.



Idag har jag tvättat och fått färdigspacklat i köket i morgon kanske jag får upp glasfiberväven på väggarna och sedan är det "bara" att måla väggarna. Jag måste försöka hitta kakel också, har varit och tittat men inte hittat något jag föll för på direkten, så det blir bara att gå och titta igen. På eftermiddagen var jag och hjälpte min bror en stund för han har flyttat i dag in till stan.

Har haft en sån där svettnings dag idag, vissa dagar kan jag vara lite men en sån dag har det inte varit idag kan jag säga. Var till doktorn i tisdags och det togs en massa prover igen, det är så himla äckligt att svettas så mycket som jag gör. I ett och ett halvt år har jag hållit på så här. Så nu känns det att det får vara nog.

Tankekorn

Kärleken är aldrig bortkastad.
Besvaras den inte flödar den åter
och helar och renar hjärtat
                      Irving Washington


Kommentarer
Postat av: Christina

Härlig blogg med fina ordspråk.

Och vilket fint namn.

2009-02-08 @ 10:40:21
URL: http://grandmother.blogg.se/
Postat av: kats

Men så tänkvärt tankekorn...

2009-02-08 @ 15:21:35
URL: http://kats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0