Gjorde bort mig nu igen!!!!


Jag kan erkänna att jag kände mig nedrigt dum.

För det första så måste jag berätta att jag skrev en kommentar på Mias blogg i dag att jag sällan tar fel på dag. På eftermiddagen går jag ner till tvättstugan lägger in tvätt eftersom jag hade tvätt tid idag mellan 17-20. När jag kommer ner dit igen för att hänga den och lägga in nästa tvätt sitter det en kille där nere??? Jag undrade vad sjutton gör han där det är ju jag som har tvätt tid. Går in och plockar ur maskinen som är färdig men innan jag lägger in nästa så frågar jag honom om han ska tvätta, får till svar - ja jag har tid kl 18. Gissa om det snurrade i mitt huvud, kollade på klockan klockan var 17.55 förstår ingenting men jag går till tavlan för att titta JAG HADE SKRIVIT FEL DAG inser jag när jag står där och tittar. Det var igår jag hade tvätt tid enligt tavlan inte idag. Jag kände mig hur dum som helst kan jag säga. Men det löste sig för han hade bara två maskiner så jag kunde tvätta mina två kvarvarande maskiner efter honom, som tur var.
En del straffar Gud med detsamma när de är kaxiga *skrattar*.

Tankekorn

Det finns ingen större synd än brist på kärlek
Var modig och älska
även om kärleken verkar förädisk och skrämmande.
Gläds med kärleken. Gläds med segern.
Låt hjärtat bestämma.
                                            Paulo Coelho

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Ja visst kan man bli straffad direkt. :-)

För något år sedan tänkte jag att min hund inte behövt gå till veterinären på länge (dyrt). Samma eftermiddag upptäckte sonen att svansen var sårig, det visade sig senare vara rävskabb. Någon vecka senare upptäckte vi knöl vid juvern, juvertumör.



Ja så kan det gå.....



Men allt löser sig och ber man inte om hjälp så får man ingen!

2009-02-26 @ 07:38:18
Postat av: Marianne

Haha...ja, så kan det gå. Tur att det löste sig i alla fall och att du kunde tvätta färdigt.

Postat av: marie

lätt hänt =)

jag är glad att jag bor i egen villa, så jag kan

tvätta när jag vill och har lust

2009-02-26 @ 10:19:28
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Garbomannen

God morgon! Har du sett filmen Valkyria med Tom Cruise? Verkligen värd att se om du frågar mig!

2009-02-26 @ 12:16:10
URL: http://garbomannen.com
Postat av: Pialotta

Men du så där har jag oxså gjort.. det är mänskligt att glömma, men visst sjutton är det så förargligt.

Ha de fint från ett grått Skåneland denna dag..

2009-02-26 @ 13:44:22
URL: http://tankekorn.nu/Kafferasten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0