Envis

Ibland är det bra att vara envis!

Idag när jag åkte förbi Valbo passade jag på att köpa två byråar, det var rabatt på dem nu och jag hade tänkt köpa dem.
Förstod att de skulle vara tunga men bestämde mig för att försöka få dem med mig i alla fall. Inne på IKEA hjälpe en expedit mig att lasta på dem på vagnen, men sen fick jag klara mig själv. det var inte det lättste att få den tunga vagnen genom snömodden till bilen som stod längst bort, men jag lyckades och fick in dem i bilen också. Sonen hade sagt att han kom och hjälpte mig om jag behövde, fast det kändes inte rätt att han skulle åka från Gävle bara för att hjälpa mig att lyfta in byråarna i bilen och jag fixade det ju själv.

Får sätta ihop dem i morgon för nu är jag trött och ska sova, har ju utbildning i morgon så jag behöver vara pigg då


Kommentarer
Postat av: Ulla

Hur gick det med byråerna? Bra kämpat

2009-02-23 @ 12:14:52
URL: http://ulla67.blogg.se/
Postat av: Fototrixaren

Hoppas du får en fortsatt trevlig måndag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-23 @ 12:17:08
URL: http://fototrix.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch jag bara hatar att sätta ihop ikea möbler. Jag önskar dig lycka till och hoppas att det inte fattas några skruvar.

2009-02-23 @ 20:36:05
Postat av: Anonym

suck... jag riktigt känner hur du fick ta i... sånt kan göra mig så otroligt irriterad ... 2 steg fram och 3 steg tillbaka i snömodden...usch...



Bra jobbat... nu är det bara ihopskruvningen kvar...suck igen... kanske kanske ngt roligare än att dra vagnen men inte mkt... roligt när det är klart... ja visst... men innan dess... jag ska tänka på dig:o)

2009-02-24 @ 16:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0