Svårt

Har svårt att komma igen efter besvikelsen av förlorat inlägg.

Tappade inspirationen men den kommer säker igen snart, tills den kommer tillbaka så får det bli lite kortare inlägg.
Men något ska jag väl kunna åstadkomma
 
Har suttit och kollat på YouToube minst en timme nu.
Hittade en massa låtar från min ungdomstid, såna jag glömt.
Men den här låten har haft en speciell betydelse i mitt liv när livet kändes väldigt tungt



Tankekorn

Bara kärleken kan läka,
göra oss hela, få oss att inte
bara tänka på oss själva.
Marsha Sinetar


Kommentarer
Postat av: Mia

Kommer tid, kommer råd...mmmmm, bra att bugga till också L

2009-12-02 @ 21:01:06
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Marianne

Åh..jag förstår att luften gick ur dig. Det är så irriterande när man lagt ner en massa jobb på ett inlägg och fått till texten precis som man ville och så bara försvinner det. Hoppas att lusten kommer tillbaka igen.

Kram Marianne

2009-12-03 @ 07:35:46
URL: http://marianneekwall.blogg.se/
Postat av: marie

usch, det har hänt mej med....att inlägg försvinner.

man jobbar med ett inlägg som känns bra, så går det inte.

då blir man trött.

2009-12-04 @ 19:31:00
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Här kommer ett tips vad man kan göra för att undvika att inlägg försvinner. Skriv i ett worddokument och spara det där. Sedan kan du enkelt och snabbt klistra in det här på din sida. Men ibland får man skrivkramp, då hjälper ju ingenting.

Hoppas du har det bra och att du snart återkommer.

Trevlig helg!

/Ewacarin

2009-12-05 @ 12:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0