En skön Påskledighet

image314

Jag har haft en riktigt skön påskledighet trots att jag fick avbryta den lite tidigare än beräknat
.
Har bara gjort sådant som jag tycker om att göra plus att jag latat mig en hel del.

image315

I Söndags kväll såg jag på filmen Solstorm tilsammans med Tony och Mija en film som kramade om mitt hjärta en hel del. En sevärd och berörande film med ett för mig och Mija oväntat slut. Jag är ingen vare sig TV eller film människa men när jag ser en sådan här bra film tycker jag det är härligt.  

På måndagen blev det hemfärd lite tidigare eftersom jag det blev ändrade planer och jobba, skulle egentligen varit ledig till idag tisdag på em, men så blir det ibland. Just nu är jag bara hemma en stund för att sedan åka tillbaka och jobba kväll och natt.

Min bloggdesign håller jag på att göra om med Mijas hjälp, hann inte längre än att kolla bakgrunder igår eftersom jag var tvungen att åka hem, få se hur det blir till helgen. Kanske åker jag ner då igen, för jag läntar efter att få träffa barnen också. Jag hann ju inte det eftersom jag var tvungen att åka hem tidigare. 

Tankekornet för dagen

image313
Önskar alla en skön och bra dag
image307

Kommentarer
Postat av: Mia

Christina! Jag fullkomligt äääälskar de där rosorna i bakgrunden....så otroligt vackra...

2008-03-25 @ 17:01:31
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Carina

Bra ledig het är när man känner att man varit ledig
samma hur längen den varit.
Håller med....rosorna är vackra, fick mig att tänka på min bröllopsbukett som jag hade champangefärgade rosor i, för länge,länge sedan ;)

2008-03-25 @ 23:00:11
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Margaretha

Låter sunt att bara göra sånt som man själv vill....helt i min stil ;o)
Bakgrunden ser finfin ut....
Kram
Margaretha

2008-03-26 @ 15:51:07
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Vilka härliga guldiga rosor!
Ha det gott Anna-Carin

2008-03-26 @ 19:57:29
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0