Idag Julklappsköp


Det har inte slagit runt! Ett av mina barnbarn fick som julklapp att vi skulle åka och köpa kläder efter jul och nyår man får ju lite mer kläder för pengarna då. Vi var även till sonen och hans familj och hade lilla julafton eftersom vi inte träffats vid jul. Men idag blev det och det var härligt att få träffa dem också.

Passade då på att jula av bloggen och designa om, jag har ju inte photoshop själv så jag får passa på att göra det när jag är där. Samtidigt är det bra för jag har ju Mija som kan hjälpa mig och visa när jag inte kan själv.

Till Mija
image228
Det är tur jag har Dig.

Tankekorn

Rädsla besegrar fler människor
än någonting annat i världen.
                     Ralph Waldo Emerson

Oro är en smal ström av rädsla som sipprar fram genom
psyket. Om vi uppmuntrar den växer den till en kanal
som dränker alla andra tankar
                                                           Arthur Somers Roche

God natt till Alla, Kram
305093-228

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Tack för de vackra tulpanerna... jag har satt dem i hjärtats vas!
Du skriver så mycket tänkvärt och klokt... och din förmåga till självinsikt, och arbetet med den osynliga ryggsäcken kan jag bara beundra!
Självinsikt... bland det viktigaste vi har! Ett allround-verktyg för arbetet med oss själva. Synd bara att så många inte vet om dess existens...

Stor och varm kram...

Ps. Helt rätt att köpa kläder nu..!

2008-01-06 @ 02:17:47
URL: http://himlastigen.blogspot.com
Postat av: Mia

Jag hörde häromdagen, att det bara finns två äkta känslor, den ena är kärlek, den andra är rädsla och tänker man efter så är det nog sant...Godmorron Christina! *L*

2008-01-06 @ 08:33:39
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Christina

Det blev riktigt snyggt, behagliga färger.
Kul att ändra om ibland.
Ha en skön söndag
Kram

2008-01-06 @ 09:01:44
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Mija

TACK SNÄLLA ♥

2008-01-08 @ 10:58:56
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0