Vecka full av möten och märkliga händelser

image268
Denna vecka tycker jag endast har bestått av möten och märkliga upplevelser.

Jag förstår inte vad tiden tagit vägen! Det har varit möten och jobba men den största tiden har gått åt till möten denna vecka, ett möte varje dag från måndag till torsdag. Idag är den första fria dagen hade jag bara jobbat så hade jag varit ledig från onsdag morgon. Jag upplever att mötena har tagit mer energi av mig än själva jobbet.

Angående mina märkliga upplevelser så är det nog ingen ide ens berätta dem för då funderar ni nog om jag blivit helt galen. Jag kan säga att jag är rätt van att uppleva saker som andra antingen är rädda för, tycker är häftigt, man tror inte på eller så är man nyfiken men ändå rädd. En sak har jag konstaterat att jag är inne i en period där min öppenhet och känslighet för det andliga (ej religös) och andra människor expanderar kraftigt just nu. Jag är i jaget och nuet vilket gör att jag får kontakt med min transpersonella del.
image267
Dagens Tankekorn

Två själar med bara en tanke -
två hjärtan som slår som ett.
E F J Von Munch-Bellinghausen

Önskar alla en bra Fredagkväll och en härlig Lördag.
image265

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker att det låter magiskt.... :-)
Då menar jag inte det på jobbet *L*

2008-02-08 @ 22:04:01
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Lillepip

Det
enog så sant om man e kontakt med sej själv här o
n u ,mycket lättare att vara andlig då!,må gott denna lördag!pip

2008-02-09 @ 09:29:13
URL: http://lillepip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0