Sommmar, sommmar, sommar!!!!!

Härligt det har varit sista veckorna




För mig har det varit att lapa sol på Hälsinglands riviera Orbaden många små korta stunder mellan jobb, heeelt underbart kan jag bara säga.



Det har blivit några timmar här i sommar inte bara att sola och bada utan även sittandes på en av pirarna och bara njuta samt hämta ny kraft.

I morgon kväll blir det Orhalla
Jag ska se Jill Jonsson uppträda, en artist jag tycker mycket om så det ska bli kul.

Till sist kan jag säga att mina hjärnceller går för högtryck, ska jag köpa lägenheten eller inte??????
Beslutsångest, näe inte jag eller............... *skrattar*


Kommentarer
Postat av: Ulla

Kikar in för att säga hej. Jag avundas inte dig över din beslutsångest. När måste du ha bestämt dig?

2008-08-03 @ 09:11:13
URL: http://ulla67.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0