Hudparty idag

I dag har jag varit på hudparty
Det var länge sedan jag var på något sådant, lite kul faktiskt. Vi fick även pröva alla cremer på oss själva och det var ju inte heller helt fel må jag säga. Så nu känner jag mig riktigt fräsch i ansiktet.

Veckan som varit har varit relativt lugn, men ändå en omvälvande vecka känslomässigt eftersom jag fått insikter som jag känt mig tvungen att ta tag i. Dessa insikter har inte bara rört mig utan även andra så jag var tvungen att bestämma mig om jag skulle ta upp det med övriga berörda eller om det var bättre att låta bli. Det blev det första alternativet som kändes mest rätt, vilket jag också fick bekräftat när jag gjort detta. 

I fredags morse låg ett 1 ½ cm stort guld hjärta framför mina fötter igen, jag måste säga att jag slutar aldrig att förvånas och fascineras när de dyker upp. Jag blir alltid lika glad och känner värme i hjärtat när det dyker upp. Men
jag förstår fortfarande inte riktigt varför de dyker upp ideligen, det kommer säkert en förklaring en dag jag minst anar det.
image325

En bild från mobilen jag har försökt redigera detta till mindre men ger nu upp.

Tankekornet i dag

Kanske är alla drakarna i våra liv
bara prinsar och prinsessor
som väntar på att få se oss så vackra och modiga som vi är.
Kanske är allt hemskt inom oss
innerst inne bara något som
behöver vår kärlek
Rainer Maria Rilke, (1875-1926)
image317


                                                                               

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Det är riktigt härligt, tycker jag.

2008-04-20 @ 01:00:11
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: Junitjej

Vem fick du guldhjärtat av?

2008-04-20 @ 07:50:48
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0