Varit på Café

I dag har jag och min väninna Ann varit på Normans Café och ätit sallad och pratat om både det ena och det andra. Jag tycker det är så härligt att gå ut och äta en fräsch sallad ibland med någon god vän.

. image29 

Efter att jag varit dit åkte jag till min dotter Malin och hennes son Dennis och hjälpte dem att sätta upp tavlor, för de har precis flyttat in i en ny lägenhet. Det tog lite tid eftersom man behöver tänka till så att det blir harmoni mellan tavlorna. Och nu har jag bakat en hålkaka i långpannan som jag ska ta med mig till boulen i morgon vi ska ha KM då och då behövs det fikabröd.



Den luktar gott så jag hoppas att den smakar gott också.

Kommentarer
Postat av: Gustavmolly

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2010-02-09 @ 14:36:59
URL: http://gustavmolly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0