Rekomenderar den här

image20

Den här rekomenderar jag verkligen om du har torr hud eller om du som jag har varit till utlandet och solat mycket. Den är helt underbar!
Elefanthuden liksom bara försvinner av den. Luktar gott gör den också. Jag har tidigare provat oliv och tyckt den varit bra, och det tycker jag fortfarande. När jag var i Larnaca så kände jag att jag behövde något att smörja kroppen med efter allt solande och badande i saltvatten. Kom på att jag gått förbi en Body Shop butik på mina många vandringar i staden. Så jag bestämde mig för att gå dit och köpa en Oliv  body butter, men expediten övertalade mig att köpa en SHEA body butter för den var bättre när huden när den var torr. Och jag kan bara tacka henne för att hon lyckades övertala mig, det är inte så lätt alla gånger vill jag säga. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0