Om bloggen

Att det är så roligt att blogga hade jag aldrig kunnat tänka mig och ni ska veta att jag är otroligt förvånad att så många är och kikar in på min blogg det hade jag aldrig kunnat föreställa mig. Det skulle vara roligt att veta vilka ni är.
Egentligen vet jag inte varför  startade min blogg. Jag hade varit in på min sons sambo Mijas sida otaliga gånger och beundrat henne hur duktig hon är att skriva och få ihop bilder,bakgrunder mm. Min dotter Malin och hennes son startade också bloggar. Detta gjorde att jag blev lite nyfiken på hur man gjorde, men jag tyckte att jag är nog för gammal det är nog bara yngre personer som bloggar. Men så hamnade jag fel en gång när jag var in på Mijas sida och kom dit där man börjar skapa sin blogg jag vet inte vad som styrde mig men helt plötsligt sitter jag och skapar min egna bloggsida, efter en stund kommer jag på mig själv och tänker "vad gör jag" , men så inser jag att jag kan ju ta bort den om jag vill så jag forsätter. Det ångrar jag inte kan jag säga.

image30

Rosor till ALLA ER som kikar in till mig!
(ni får gärna ge er tillkänna vilka ni är jag skulle bli glad men valet är ert)

Det skulle vara roligt att veta hur ni som har egna bloggar använder dem, om ni har något speciellt syfte med dem eller om det är för att det är roligt helt enkelt.
 

Kommentarer
Postat av: Mija

Kramar till dig, världens goaste Stina ♥

2007-09-14 @ 22:31:02
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0