Härligt!

I dag har jag fått taktil massage av min väninna och arbetskamrat Irené, Tack Irené. Hur skönt som helst kan jag säga. Men jag blev lite snurrig i huvudet och illamående när det var färdigt, meeen, men det blev jag inte överraskad av, har varit med förr så att säga =).

image70

Natten som var har jag drömt oerhört mycket  det var dröm på dröm. Så jag undrar vad som händer i natt efter massagen, massage brukar ju kunna starta upp processer i en.  Jag har insett att det hänt mycket med mig inombords (personlig utveckling kan man också säga) denna vecka som jag varit dålig och varit nästan helt i ensamhet, tidvis mycket i sängen, ingen TV och lite vid datorn det har helt enkelt inte fungerat för då har jag blivit både yr och illamående.. Alltså mycket tid för eftertanke. Därför blir  jag inte förvånad om jag kommer att drömma  mycket i natt också men det är bara att tacka och ta emot i så fall. Spännande är det i alla fall för det är ju på drömmarna jag ser hur jag utvecklas som person.

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan undra om min akatter kan ge mig sån massage???

2007-10-01 @ 19:06:57
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0