En dag i sängen

I dag en dag i sängen, med mycket tankar, funderingar och känslor av lycka och sorg blandat underlig blandning kan man tycka men det kan vara så ibland. Att vara uppe längre stunder har inte varit att tänka på kroppen vill liksom inte idag.
Men i morgon är det en ny dag och då är det säkert bättre.

Mina underbara barn och min mamma blev bekymrade idag och har hört av sig och undrat hur jag mår.

.  

Jag älskar dom så mycket.........

Tack Irené för att du gjorde dig tid att komma upp med chokladen det betydde mycket för mig.

Kommentarer
Postat av: Mija

God morgon, hur står det till idag?? Hoppas du är lite piggare. Bamsekramen fåru härå.

2007-09-26 @ 09:09:17
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Christina

God morgon Mija eller god middag kanske jag ska säga för jag har sovit länge igen. Känner mig som igår men ska försöka ta mig till affären så att jag får i mig någon mat vi får se om jag lycka Bamsekramen älskar dig/er.

2007-09-26 @ 11:13:46
URL: http://mammastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0