Vad hände med mig?

Vilken energi jag haft idag, jag känner mig välmående som veckan före jag blev sjuk, men det är en ändå något  som är annorlunda för jag känner mig lättare och friare inombords. Åter till dagen jag var till Mobackesoch köpte blommor till mitt köksfönster och så här blev det

image68

Tänk vad mycket det gör med fräscha blommor i fönstret.

Så här har min dag sett ut

Vaknade vid 8, jag ringer en vän angående en begravning, telefonen ringer en 4-5ggr helt plötsligt är kl 10.30 Skyndar mig att duscha blåsa håret och klä mig har ju tvätt tid kl 15 åker iväg för att  handla, var till Malin, Mobackes nästa passade på att fika där och träffade en väninna som jag inte träffat på flera år, trevligt, var på stan till Fanny för att prova jacka träffade mina kusiner pratade en stund ilade sedan iväg för att klippa Urban, skyndade mig hem tvätt tiden måste passas, tvättat flera maskiner, upp mellan varven kollade på bloggar, var till Kerstin som jag haft dåligt samvete att jag inte varit till sedan försommaren, hämta tvätten, satte om blommor, dammsugit, pratat itelefon men nu sitter jag vid datorn. Det var min dag och jag känner gläje i hela mig. 

Kommentarer
Postat av: Mija

Oj, det lät som en stressig dag? Men det låter inte på dig som om det har varit det. Skönt! Bra att du tar hand om dig... du vet väl om att du är värdefull.. ♥

2007-10-02 @ 22:14:06
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Christina

Ja jag tar hand om mig. Puss, puss älkade Mija.

2007-10-02 @ 22:28:59
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: Gunilla

Så fint det blev i fönstret. Har oxå haft en dag med mycket energi. Det är så skönt när det blir kväll och man känner att man uträttat saker som man mår bra av. Man sommnar så skönt då....Ha det gött...

2007-10-03 @ 23:29:28
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0