Utmaning

Jag har fått en utmanig av Qristall


Här  kommer mina 8 NEVER EVER!


♥ Skulle aldrig
sluta älska mina barn och barnbarn

♥ Skulle aldrig göra någon medvetet illa fysiskt

♥ Skulle aldrig 
göra någon medvetet illa psykiskt 

♥ Skulle aldrig
 tillåta någon annan använda mig som dörrmatta

♥Skulle aldrig lägga över ansvaret på mitt liv till någon annan så länga jag är frisk och kan ta ansvar själv

♥ Skulle aldrig sluta respektera andra människor för den de är

♥ Skulle aldrig sluta tänka på att när jag ger kärlek till mig själv kan jag också ge kärlek till andra

♥Skulle aldrig egentigen säga aldrig för jag kan ju alltid ändra mig ; )

Vem mer antar utmaningen?

image112image113



Kommentarer
Postat av: Mija

Jag ska... I helgen! :) Kram på dig och hoppas att helgen blir lugn och avkopplande... Alla hälsar.

2007-10-26 @ 21:58:41
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0