Katter!

I natt har jag stundvis haft tre katter i sängen två vuxna och en kattunge som var på riktigt bushumör. Hur lätt är det att sova då Leeeer.... Kattungen låg på min huvudkudde ett tag hade tassarna mot mitt ansikte och det var ju rätt mysigt med de mjuka trampynorna MEN inte när klorna helt plödsligt kom fram då var det minsan inte så mysigt kan jag säga.

image93
 
Det var Sigrid som sov med mig på kudden i natt.

I dag har jag varit på stan och handlat. Vad det blev för resultat får ni se när jag kom hem.
Jag var till filmstaden för att äta min älskade chokladkladdkaka som bara är ett måste när jag är hit.
Igår skulle jag köpa AXA:s sportgryn när vi var till ICA Maxi, jag letade och letade frågade en expedit men det fanns inte, så det blev ingen gröt i morse. Nu har jag inte tid längre, ska jag baka bullar.


Kommentarer
Postat av: Helen

Så söt lite kise :) Gulligt när de vill sova med en, men visst klorna är inte sköna.
Ha en fin kväll

2007-10-13 @ 17:32:19
URL: http://qristall.blogg.se
Postat av: Mia

Nämen, så sööt! Hmm, håller med dig om det där med klorna, inte så skönt. Min Elsa vill gärna ligga och "kloa" mig i knävecken! Aj!!!

2007-10-13 @ 19:58:54
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Gunilla

Gud så söt...Har oxå haft katt, men fick ta bort henne för hon blev sjuk...Ha det gött...

2007-10-15 @ 21:03:11
URL: http://ganilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0