Hann inte

I går hann jag inte blogga något hade fullt upp hela dagen och jobbade kväll och natt så jag kom hem först kl 10.00 idag.  Det här handlade jag när jag var bort i helgen

 

En vinter jacka hittade jag på Åhlens och badskumstvålar hittade jag på en för mig ny butik på 9:an har tidigare handlat i liknande butik i Stockholm. De skulle visst delas upp på tre gånger sa en trevlig expedit . Så nu får det bli ett mysigt bad nångon kväll, den ena var lite glittrig så expediten varnade och sa att jag kunde bli lite glittrig men vad gör det i och för sig ramlar det väl av på lakanen om man går och lägger sig direkt efter som är skönt att göra, meeen, det finns ju tvättmaskin. :)
Att lägga sig i ett bad tända några ljus i badrummet och lyssna på musik, gärna avslappnande, tycker jag är härligt att få göra ibland.

Jag har haft en mysig helg med min son och hans familj. På söndagen fyllde Mija år och då kom även
Malin(dotter), Dennis(barnbarn) och Urban (X) ner så jag åkte med dem hem, jag åkte X-tåget dit det är verkligen lämpligt. Det är bara synd att de har tokhöjt biljettpriserna nu så i dag är det inte lönt att åka tåget om man är fler än en som ska åka tåget. Tidigare åkte jag ner dit betydligt oftare och tog hellre tåget än bilen.  
 


Kommentarer
Postat av: Mija

Åsså bakade du världens goaste kaka och superbullar med vaniljsmak... *mumma* Du är bäst! ♥

2007-10-16 @ 19:24:35
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Mija

Ps. Butiken heter "Lush"

2007-10-16 @ 19:24:59
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0