Insikt

I går skrev jag om hur jag tittat tillbaka på det år som gått, idag har jag funderat mycket på att sätt upp mål för vad jag vill uppnå år 2008. Det är första gången jag gör detta medvetet och jag tänker skriva ner det för att i slutet på nästa år se vad som infriats, ska bli spännande. När jag funderar på detta inser jag helt plötsligt att mål som jag hade med mitt andra jobb helt plötsligt har infriats på mitt nya jobb utan att jag tänkt eller påverkat det på något sätt, tänk hur det kan bli =)

Den här låten älskar jag och är ett måste för mig på julafton men då ska det helst Siv Pettersson som ska sjunga den. Tyvär avliden i en bilolycka mycket ung. För mig passar den inte ihop med denna video men det är bara att blunda och lyssna så funkar det också.



Nu är det God natt  


Kommentarer
Postat av: marie

den låten med henne är fin, men jag blir sorgsen när jag lyssnar på den, jag vet inte , men det är för någon avliden, som jag vill tända ett ljus.

2007-12-14 @ 22:20:55
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0