God fortsättning på helgen



image195
Den här bilden utstrålar mycket KÄRLEK tycker jag. Den kärleken vill jag sända vidare till ALLA de barn som har det jobbigt denna helg p.g.a att de har föräldrar som inte har förmågan att bry sig om dem och ge dem den kärlek som de så mycket behöver. 

image196


Jag fick en väldigt fin julklapp igår det var en för mig mycket värdefull insikt. Gissa var, jo i duschen! Det är inte första gången jag får insikter i duschen, undrar vad det är som gör att de kommer just där. Kanske att vattnet har någon påverkan, vet inte men lustigt är det tycker jag.
Hade en lugn och fridfull julafton tillsammans med min dotter Malin och hennes son Dennis, Urban, min mamma och Martin var också där. Vi var hemma hos Malin, det blev ingen tomte för Dennis ville inte ha någon sådan. Det är första gången vi är utan tomte på julafton. 
Undrar varför jag alltid äter alldeles för mycket just på julafton, först äter jag mat och sedan en massa godis också. Det slutar med att jag blir illamående, borde vara vuxen nog att ha lärt mig hur och vad jag ska äta men det är som om allt förstånd och sunt förnuft försvinner på julafton. Fler som gör så Eller???? Skrattar.......
När jag kom hem vid 21 tiden var jag så mätt, illamående och trött så det blev sängen ganska fort, fast jag tänkt titta på hälsoresan (lite komiskt efter dagens ätande). 
Idag har jag haft en slödag har gått i morgonrocken hela dagen så nu tänker jag inte ens klä på mig idag, ibland blir jag väldigt osocial vill bara vara själv och helst inte prata med någon alls, jag bara ÄR. För mig är dessa dagar viktiga när jag har haft en stressig period.

Jag önskar ALLA en god fortsättning på Julen

Kommentarer
Postat av: marie

vad skönt med en sån dag, jag åt oxå mycket på julafton, halsbränna direkt, inte trevligt.
ha en bra kväll

2007-12-25 @ 20:31:12
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: Mia

Jag tror alla skulle må bra av en sån dag ibland...ha en fin kväll Christina! :-)

2007-12-25 @ 21:17:59
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Carina

Sådana dagar behöver man.
Själv gick jag i morgonrocken tills hon var över tolv i dag, men sedan fick jag sätta på ett kol eftersmo jag hade bjudit mina föräldrar på julmat idag.
God fortsättning :)

2007-12-25 @ 23:14:34
URL: http://goldiesmatte.blogg.se
Postat av: Christina

Sådana dagar mår vi alla bra av att ha.
Önskar dig en god fortsättning på julen
Kram

2007-12-26 @ 11:00:45
URL: http://qinna.blogspot.com
Postat av: Mija

Jag känner igen det där med att få till sig insikter i just duschen... Har aldrig funderat på varför tidigare, men nu när du säger det så kom jag på att det faktiskt ÄR så.. Jag har fått massor av bra insikter just i duschen! :)

2007-12-27 @ 16:20:44
URL: http://mammamija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0