Vilken dag!

Först höll jag på hela förmiddagen med att  leta resa och boka den och allt som kom till det runt omkring. Jag måste ju ta mig ner till Arlanda också. Jobba natten mot måndag skulle jag göra, men som tur var ordnade Veronica så att jag kunde vara ledig den natten annars hade det varit ganska kört att åka  på måndag morgon.

Så TACK till dig Veronica!

image7

Blommorna är till dig


Sedan fastnade jag vid datorn och bloggen börjar förstå Mija att hon tycker det är roligt. Nu kan ju jag inte på långa vägar så mycket som Mija Men att testa och försöka är kul. Rätt som det var, var klockan 16 och jag hade inte duschat och klätt på mig än. Det ska jag väl kanske inte skriva men sådan var jag idag. På kvällen var det dags att spela boule och det var kul för det gick bra att spela idag, det är ju lite olika med det ibland. Men det har väl sina förklaringar det också HA HA.
Som vanligt har jag inte ens börja tänka på vad jag ska ha med mig, vilket jag borde eftersom jag jobbar hela helgen, men det ordnar sig det är jag helt övertygad om. Får väl försöka göra ett litet ryck i morgon innan jag ska iväg till arbetet. Visst ja, jag sydde ju faktiskt in ett par byxor på eftermiddagen, som jag ska ha med mig på resan. Inte illa va?

Kommentarer
Postat av: Åsa.S

Hej Mijas svärmor! Välkommen i bloggvärlden, fast jag vet ju att du läst Mijas blogg länge!

2007-08-16 @ 22:50:21
URL: http://glansigyta.blogg.se
Postat av: Mija

Och jag ska sy in min nya bikini-bh, för den är nån cm för stor runt om.... tror du att det funker me vanlig sytråd eller måste ja ha nåt starkare? Håller vanlig sytråd för bad och klor och sol? Puss och kram!!

2007-08-17 @ 00:48:40
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Christina

Åsa, Tack och vad kul att du tittade in till mig, trodde inte att det var så spännade och kul att göra en egen blogg. Kram till Dig
Mija Du ska inte ha vanlig bomullstråd men polyestertråd går bra den tråden är nog mest vanlig idag och det står på trådrullen om det är det.
Lycka till! Puss o kram

2007-08-17 @ 10:35:30
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: Cim

Hallå "svärmor", hittade dig hos Mija... Ha en skön semester, skulle vilja haka på... ;-) kram

2007-08-17 @ 22:54:16
URL: http://www.nygiftafrun.blogg.se
Postat av: Christina

Tack Cim! Roligt att du tittade in till mig Kram

2007-08-18 @ 19:34:52
URL: http://mammastina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0