Strax semester

Nu är det strax semester i 14 dagar!


image10

Har jobbat hela helgen, nyss kommit hem. Min dotter Malin skulle hjälpa mig att tvätta det sista idag men OJ DÅ ! det gick inte att sätta igång maskinerna när det var söndag. Jag fick skynda mig hem och hämta tvätten och tvätta på jobbet annars har det varit kris, men nu är det fixat och klart som tur är. Som sagt tar man det bara lugnt så löser det sig, Har jag sagt det förut mån tro????
Flygrädslan har inte kommit än den kommer när jag kliver på planet och satt mig. Då brukar paniken komma och jag får verkligen stålsätta mig för att inte rusa ut ur planet, det har gått förut så jag hoppas att det funkar den här gången också. Mina tårar sprutar och jag blundar för att övertala mig själv att det går bra på alla vis.
Sen blir allt bra, det vet jag. Kram på er alla.

Kommer åter den 3 september

Kommentarer
Postat av: Mija

Åh, nu kommer du snart hem igen.... Jag anar att du är brun som en vidbränd pepparkaka. (Lika gott luktar du säkert också när du får parfymen från taxfreen..) *fniss* Hoppas ni har haft det underbart! Puss och kram och välkommen hem!!!! ♥

2007-09-02 @ 14:59:10
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Mija

Idag koooooooooooooooooooommer du!!!!!!!!!!!!!!!!!
Äntligen! miss you! ♥

2007-09-03 @ 09:32:22
URL: http://mammamija.blogg.se
Postat av: Christina

Jag har saknat ER också ska du veta. Ja jag har faktiskt blivit ordentligt brun, kan nog liknas vid vidbränd pepparkaka. En Cypriot kom och pratade med mig när jag badade en dag han tyckte att jag hade en vacker färg på min solbränna. Kram på er Hoppas jag får se er snart.

2007-09-05 @ 21:50:51
URL: http://malinshorna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0